Rada by měla rozhodnout o Železného skryté reklamě na Korunní

3. 12. 2002 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání by na svém dnešním zasedání mohla rozhodnout o tom, zda bude pokutovat Novu za skrytou reklamu na minerální vodu Korunní v pořadu Volejte řediteli. Ve středu totiž vyprší lhůta, do kdy má rada rozhodnout, zda jde o skrytou reklamu. Informoval o tom mluvčí rady Pavel Barák.
Pokuta, kterou rada může udělit za vysílání skryté reklamy, se pohybuje od desítek tisíc do dvou miliónů korun. Rada však při stanovení výše pokuty vždy přihlíží k částce, kterou již za podobný přečin pokutovala tohoto nebo srovnatelného provozovatele vysílání.
Radní budou také řešit otázku, zda Nova naplňuje zákon, když na vysílání pořadů nevhodných pro děti před 22. hodinou upozorňuje pouze písemně na teletextu. Zákon při vysílání pořadů nevhodných pro děti před 22 hodinou vyžaduje slovní upozornění před začátkem vysílání.
O předchozí souhlas rady se změnou ve vlastnické struktuře provozovatele vysílání žádají firmy, které provozují rozhlasové stanice Frekvence 1 a Evropa 2. Obě stanice přitom vlastní francouzská skupina Lagardere. Cílem zamýšlené změny vlastnické struktury je převod obou provozovatelů, tedy Frekvence 1 a Evropy 2, na českou společnost s ručením omezeným vlastněnou stoprocentně francouzským Lagardere.
Rada by měla rozhodovat také o změně názvu rádia Bonton. Nový název, který Barák odmítl zatím sdělit, by měl naznačovat spojení s italskou skupinou Elmedia, která letos získala 34procentní podíl v Bontonu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.