Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přihlášky do konkursu na šéfa ČT bude Hofírek brát do 13. ledna

Redakce MAM11. 12. 2002

Do 13. ledna se budou moc zájemci o vedení České televize hlásit u firmy Hofírek Consulting do výběrového řízení na generálního ředitele ČT. Krátký oznamovací inzerát ve čtvrtek vydá deník Mladá fronta Dnes, souběžně se text objeví i na obrazovkách ČT. Podrobné propozice naleznou zájemci na internetových stránkách ČT. Rozhodla o tom rada tohoto veřejnoprávního média.
Po uchazečích, z nichž se jeden stane nástupcem nedávno odvolaného Jiřího Balvína, rada požaduje vysokoškolské vzdělání, osobní a mangerské předpoklady pro řízení ČT. K přihlášce do výběrového řízení budou muset zájemci o funkci generálního ředitele přiložit mimo jiné lustrační osvědčení nebo čestné prohlášeí o tom, že požádali o jeho vydání. Rada chce také dvoustránkovou úvahu na téma Česká televize jako veřejná služba v českém mediálním prostředí a maximálně pětistránkový rozbor problémů ČT s nástinem jejich možných řešení.
Přes námitky člena rady Erazima Koháka rada nepožaduje od uchazečů znalost televizního prostředí. Kohák soudí, že příští generální ředitel bude muset získat podporu zaměstnanců televize, a to se podle něj může povést pouze znalci oboru. “Chceme hlavně manažera,” oponoval mu kolega z rady Petr Kučera.
Jako “pojistku” rada do požadavků začlenila i souhlas s možným absolvováním psychologických testů.
Konkurs bude organizovat firma Hofírek Consulting, aby se rada vyhnula administrativním chybám, které provázely minulé výběrové řízení. Vzhledem k tomu, že rada dosud přesně nedefinovala, jaké služby po poradenské společnosti bude chtít, není dosud jasná cena výběrového řízení. Zatím se mluví o několika stech tisících korun, horní hranici ceny by měla rada schválit na svém příštím zasedání. Diskutovat bude rada ještě také o způsobu hodnocení přihlášek.
Jako o možném nástupci Balvína se mluví o bývalém generálním řediteli Ivo Mathé, který je kancléřem prezidenta Václava Havla, jemuž končí v lednu mandát. Na Kavčích horách by se podle některých spekulacích mohl objevit i bývalý ministr kultury Martin Stropnický. Ani jeden z nich ale dosud svou chuť zúčastnit se výběrového řízení jasně nedeklaroval. Mezi dalšími kandidáty jsou zmiňováni ředitel ostravského studia ČT Ilja Racek a dramaturgyně ČT Alena Müllerová, která je spojená s iniciativou ČT – Věc veřejná. Dalším z možných uchazečů by mohl být prozatímní ředitel ČT Petr Klimeš.

-čtk-

×

Novými akcionáři PNS jsou Europress a Sanoma

Starší článek

Regionální tisk je v Británii oblíbeným inzertním médiem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více