Přes Mobility si čtenáři poslali 34 tisíc log

12. 12. 2002 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přes 34 tisíc obrázkových log si na své mobilní telefony poslali čtenáři listopadového čísla měsíčníku Mobility vydavatelství Computer Press. Využili speciální nabídky časopisu „Logo na váš mobil zdarma“.
Listopadové Mobility obsahovaly speciální kód rozdělený na několik částí. Čtenáři museli tento kód najít a složit, teprve pomocí něho si mohli objednat logo na mobil.
Akce proběhla ve spolupráci časopisu Mobility a služby 🙂 mojelogo (www.mojelogo.cz), specializující se na zábavné mobilní projekty založené na SMS, WAPu a javových aplikacích.
„Víme, že máme širokou a aktivní čtenářskou základnu. Na námi vyhlašované soutěže odpovídá textovou zprávou typicky kolem dvaceti tisíc čtenářů, v anketě Nejlepší mobil 2002 hlasovalo více než pětatřicet tisíc osob,“ říká Marek Lutonský, šéfredaktor měsíčníku Mobility. „Zájem o loga v listopadových Mobilitách nás ale překvapil.“

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.