Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Playboy čeká příští rok dvojnásobný provozní zisk

Redakce MAM11. 12. 2002

Mediální společnost Playboy Enterprises Inc., která vydává časopis pro dospělé stejného jména, čeká v příštím roce až dvojnásobný růst provozního zisku a zvýšení akciového podílu v argentinském společném televizním podniku s Claxson Interactive Group. Informovala o tom generální ředitelka a předsedkyně společnosti Christie Hefnerová.
Aktivity v oblasti televize na domácím trhu se budou i nadále podílet největší měrou na zisku společnosti. Podle nového modelu se však zvýší majetkový podíl v televizních aktivitách na mezinárodních trzích, hlavně ve společném podniku Playboy TV International (PTVI). Playboy v současnosti drží v PTVI, společném podniku s argentinskou mediální společností Claxson, podíl 20 procent. Firma Claxson se však kvůli hospodářské krizi v zemi dostala do problémů. Obě společnosti by měly představit plán restrukturalizace společného podniku během několika dní.
Hospodářské výsledky za poslední čtvrtletí roku mají zůstat zhruba na stejné úrovni jako ve stejném období loni. Důvodem jsou vysoké náklady spojené s restrukturalizací firmy, včetně snížení počtu pracovníků o osm procent a sloučení některých kanceláří.
Playboy na začátku listopadu oznámil, že díky opatřením ke snížení nákladů se mu podařilo snížit ve třetím čtvrtletí ztrátu. Tržby však klesly o osm procent kvůli slabému výkonu stejnojmenného časopisu a poklesu licenčních poplatků z televize. Playboy v poslední době ztrácí podíl na trhu ve prospěch konkurenčních časopisů Maxim FHM a Stuff.

-čtk-

×

Brněnské Rádio 96,8 si nechalo původní název

Starší článek

Francouzi si začínají zvykat na nakupování po internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více