Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivem roku 2003 se stal v anketě Pivního kurýra Budvar

Redakce MAM19. 12. 2002

Pivem roku 2003 se stal v anketě listu Pivní kurýr mezi světlými ležáky Budvar. Zlatavý mok z produkce Budějovického Budvaru zvítězil v této kategorii již po čtvrté za sebou, když obdržel 5268 hlasů. Druhé místo obsadil Prazdroj z Plzně s 5069 hlasy a na třetí pozici se mezi světlými ležáky umístil Radegast s 4567 hlasy.
Desítkou roku 2003 zvolili účastníci ankety Staropramen, kterému dali 4189 hlasů. Následující pozici mezi světlými výčepními pivy získal Gambrinus. Třetí příčku vybojovaly Krušovice.
V kategorii tmavé pivo roku 2003, kde se soutěžilo bez ohledu na stupňovitost, získal největší přízeň desetistupňový Kozel z Velkých Popovic.
V klání mezi jednotlivými pivovary zvítězilo Starobrno. Druhý byl Staropramen a třetí Velké Popovice. Budějovický Budvar, vítězný mezi dvanáctkami, skončil na čtvrtém místě.
Ve zvláštní kategorii pro pivovary s produkcí do 200.000 hektolitrů ročně nazvanou Naše pivko 2003 dostala nejvíc hlasů Černá Hora. Další pozice obsadily pivovary Vyškov a Svijany.
V letošním již dvanáctém ročníku celoroční ankety o pivo roku se sešlo 80.539 hlasů. Podle tabulek je v historii soutěže od roku 1991 mezi dvanáctkami nejúspěšnější Budvar s šesti prvenstvími a mezi desítkami Gambrinus s pěti prvními místy.

-čtk-

×

RadioMobil snížil po stížnosti spotřebitelů cenu SMS v soutěži

Starší článek

Axel Springer opustí televizní vysílání a bude expandovat jinde

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více