Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pevnou volbu operátora nabídnou první firmy asi již v lednu

Redakce MAM30. 12. 2002

Možnost pro zákazníky Českého Telecomu zvolit si telekomunikačního operátora prostřednictvím pevného nastavení na telefonní ústředně zřejmě nabídnou první firmy již v lednu. Jednání o zavedení služby mezi Telecomem a operátory zatím vázlo na dohodě o cenách. O jejich výši rozhodl ČTÚ až minulý týden a podle dobře informovaného zdroje jsou nyní před podpisem dohody s Telecomem čtyři firmy. “Žádná dohoda dosud uzavřena nebyla,” uvedl Vlastimil Sršeň z tiskového odboru Telecomu.
Nejblíže podpisu je podle zdroje zřejmě společnost Aliatel, jednání vrcholí i s firmami GTS, Contactel a Czech On Line. Jednání již zahájily i společnosti Tiscali a eTel.
Zavedení pevné volby operátora je jednou z posledních podmínek pro úplnou liberalizaci českého telekomunikačního trhu. Od ledna by měl Telecom umožnit i přenositelnost telefonního čísla, což bude znamenat, že uživatel si bude moci ponechat své číslo při změně operátora či umístění linky. Volbu operátora prostřednictvím vytáčené předvolby již Telecom nabídl v polovině roku.
Několikaměsíční zpoždění naopak nabrala příprava novely telekomunikačního zákona, která má určit podmínky pro zpřístupnění tzv. místních smyček, tedy místních vedení Telecomu, jeho konkurenci. Ta měla vzniknout na začátku roku 2003, ale zřejmě bude schválena až během prvního pololetí. Pronájem smyček by měl konkurenci umožnit například nabídku vysokorychlostního přístupu na internet prostřednictvím technologie xDSL. Trh se širokopásmovým připojením by po zavedení xDSL mohl podle společnosti GTS vzrůst až o 50 procent v porovnání s letošním rokem.

-čtk-

×

RadioMobil od února zpoplatní posílání SMS z internetu

Starší článek

Nová agentura pro Diet Coke

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více