Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pepsi vyměnila Britney

Redakce MAM30. 12. 2002

Téměř dva roky byla Britney Spearsová tváří Pepsi, nyní ji nahradila její pěvecká konkurentka. Společnost PepsiCo si jako svou novou tvář vybrala Beyonce Knowlesovou, popovou hvězdu dívčího tria Destiny´s Child. Původní kontrakt se Spearsovou za 75 milionů liber (3,67 miliardy korun) tudíž obnoven nebude. Výběr ovlivnila snaha zasáhnout mnohem širší cílovou skupinu – různých národností, ras, kulturních a etnických rozdílů. Podle šéfa marketingu Pepsi-Coly v Severní Americe Davea Burwicka zpěvačka všechny tyto požadavky splňuje, a navíc je populární nejen v oblasti hudby, ale také ve filmu. Knowlesová se objeví v televizní reklamě a v kampani na internetu. V roce 2003 bude PepsiCo sponzorovat její hudební turné.

-Gs-

×

Americký film Harry Potter je opět v čele návštěvnosti kin

Starší článek

Kontroverzní kampaň samaritánů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více