Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Operátoři: Telecom zdržuje zavedení internetu přes ADSL

Redakce MAM18. 12. 2002

Český Telecom podle alternativních operátorů záměrně zdržuje zavedení služby vysokorychlostního přístupu na internet přes telefonní linku technologií ADSL. Firma měla v prosincovém čísle telekomunikačního věstníku zveřejnit referenční nabídku pro ostatní operátory, ale neučinila tak. Mluvčí Telecomu Vladan Crha řekl, že tento formální nedostatek neoddálí spuštění služeb. Společnost nestihla nabídku sestavit a seznámí s ní operátory zřejmě ještě před koncem roku.
Podle vyjádření sedmi alternativních operátorů poškozuje jednání Telecomu zájmy zákazníků. Absence velkoobchodní nabídky v telekomunikačním věstníku podle nich neumožňuje nabídnout službu v dostupném termínu a tím ani využít existenci konkurence ke snižování cen za připojení přes ADSL.
“Vzhledem k hektičnosti posledního období jsme nestihli termín uzávěrky věstníku. Předpokládáme, že v nejbližší době předložíme velkoobchodní koncept služby ADSL,” uvedl Crha. Podle neoficiálních informací chce firma znovu službu nabídnout začátkem února. “Bude to během prvních tří měsíců,” sdělil mluvčí.
Telecom již s nabídkou ADSL přišel na jaře, ale Český telekomunikační úřad firmě v srpnu nařídil nabídku zastavit. Důvodem předběžného opatření byla absence velkoobchodní nabídky na využití širokopásmového přístupu operátory, kteří jsou se sítí Telecomu propojeni.
Technologie ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) používá standardní telefonní linky pro vysokorychlostní datovou komunikaci, včetně přenosu hudby a videa. Domácnosti mohou používat běžnou linku vedle telefonování i k připojení na internet rychlostí několika stovek kilobitů za sekundu. Tradiční telefonní modemy jsou přitom schopny dosáhnout rychlosti maximálně 56 kilobitů za sekundu.

-čtk-

×

Rada prodloužila bezdrátové kabelové vysílání o dva roky

Starší článek

Už pošesté představí AICP Show nejlepší reklamní spoty

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více