Novou tiskovou mluvčí FNM je od prosince Zuzana Opletalová

4. 12. 2002 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tiskovou mluvčí Fondu národního majetku je od prosince Zuzana Opletalová, která předtím pracovala jako zpravodajka ekonomické redakce České tiskové kanceláře. Sdělila to Lucie Králová, která několik měsíců funkci mluvčí fondu dočasně zastávala a bude jako zástupkyně Opletalové nadále komunikovat s médii.
Fond národního majetku v posledních týdnech doznal výrazných personálních změn. Nově zvolené prezidium Fondu národního majetku zvolilo do čela fondu Jana Juchelku, který předtím na FNM zastával pozici druhého místopředsedy výkonného výboru. Juchelka FNM řídí od 1. listopadu. Za své priority označil kromě sestavení rozpočtu fondu na rok 2003 především přípravu fondu na transformaci tak, aby byl naplněn politický záměr zrušit tuto instituci ještě v tomto volebním období.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.