Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejsledovanějším slovenským publicistickým pořadem je Sito na Markíze

Redakce MAM30. 12. 2002

Diskusní pořad Sito soukromé televizní stanice Markíza je nejsledovanější publicistickou relací na obrazovkách slovenských televizí. Pravidelně ho sleduje 34,7 % diváků. Na druhém místě skončil další diskusní pořad politického charakteru O päť minút dvanásť, který vysílá veřejnoprávní Slovenská televize. Jeho sledovanost dosahuje 28,1 desetiny procenta. To je o 1,4 % více, než má třetí v pořadí – Na telo televize Markíza. Vyplývá to z výsledků monitoringu, který v listopadu uspořádal Odbor mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.
Na dalších místech skončily Ring z produkce STV (share 16,3 %), Sedmička z JOJ TV (5,2 %) a pořad zpravodajského kanálu TA3 (4,1 %).
Mezi rozhlasovými relacemi zvítězily Sobotné dialogy Slovenského rozhlasu s 15,3 procentní poslechovostí. Nočné dialógy stejného programu si naladí 8,6 procenta posluchačů. Přibližně 2,5% poslechovost si drží pořad V paľbe otázok soukromé rozhlasové stanice Hviezda FM a 1,9 % Bez rešpektu Rádia Expres.
Průzkum se uskutečnil na vzorku 3385 respondentů starších 14 let.

-man-

×

Britská televize ukáže Číňana pojídajícího mrtvolu novorozence

Starší článek

Novým šéfredaktorem Respektu Tomáš Němeček

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více