Nejsledovanějším slovenským publicistickým pořadem je Sito na Markíze
Diskusní pořad Sito soukromé televizní stanice Markíza je nejsledovanější publicistickou relací na obrazovkách slovenských televizí. Pravidelně ho sleduje 34,7 % diváků. Na druhém místě skončil další diskusní pořad politického charakteru O päť minút dvanásť, který vysílá veřejnoprávní Slovenská televize. Jeho sledovanost dosahuje 28,1 desetiny procenta. To je o 1,4 % více, než má třetí v pořadí – Na telo televize Markíza. Vyplývá to z výsledků monitoringu, který v listopadu uspořádal Odbor mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.
Na dalších místech skončily Ring z produkce STV (share 16,3 %), Sedmička z JOJ TV (5,2 %) a pořad zpravodajského kanálu TA3 (4,1 %).
Mezi rozhlasovými relacemi zvítězily Sobotné dialogy Slovenského rozhlasu s 15,3 procentní poslechovostí. Nočné dialógy stejného programu si naladí 8,6 procenta posluchačů. Přibližně 2,5% poslechovost si drží pořad V paľbe otázok soukromé rozhlasové stanice Hviezda FM a 1,9 % Bez rešpektu Rádia Expres.
Průzkum se uskutečnil na vzorku 3385 respondentů starších 14 let.
-man-