McDonald’s zavírá 176 restaurací v Japonsku

23. 12. 2002 12:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Hamburgery, cheesburgery a daląí pochoutky nabízené restauracemi McDonald’s se Japoncům zřejmě přejedly. Největąí světový řetězec restaurací s rychlým občerstvením se rozhodl uzavřít v této zemi 176 nerentabilních odboček, coľ nemá v historii firmy obdoby.
McDonald’s zároveň oznámil ztrátu za letoąní rok ve výąi téměř 20 milionů dolarů.
Prodej poklesl nejvíce poté, co se vloni v Japonsku objevila nemoc „ąílených krav“ a veąkeré snahy o přilákání větąího počtu zákazníků se nesetkaly s úspěchem. Přitom firma pouľívá nikoliv japonské, ale australské hovězí maso, a v Austrálii ľádný výskyt této choroby skotu zjiątěn nebyl. Zákazníci ale zůstali skeptičtí a prodej v některých restauracích ve srovnání s předchozím rokem poklesl aľ o 18 procent.
I po uzavření rekordního počtu odboček bude ovąem McDonald’s v Japonsku provozovat přes 3700 restaurací. Konkurence nicméně stoupá a odborníci pohlíľejí na budoucnost firmy dosti skepticky.

¨-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.