Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Letošní návštěvnost kin bude proti loňsku nepatrně vyšší

Redakce MAM30. 12. 2002

Filmoví distributoři mohou být spokojeni s dalším růstem návštěvnosti kin. Podle ředitele Bontonfilmu a zástupce Unie filmových distributorů (UFD) Aleše Danielise se už nyní dá říci, že za letošek usedlo před filmovými plátny o něco více diváků než v roce 2001.
“Přesné výsledky budou známy až koncem ledna, zatím nemám k dispozici ani všechny listopadové statistiky. Dnes bych se odvážil tvrdit, že celková návštěvnost vzroste na téměř jedenáct miliónů diváků s tím, že přírůstek oproti loňsku bude činit zhruba 300.000 lidí,” řekl Danielis. Podle UFD se loni celková návštěvnost zvedla z předloňských 8,3 miliónu diváků na téměř 10,4 miliónu.
Podle Danielise se také na letošní kladné bilanci podílejí především multikina. Nejvýznamnější nárůst počtu návštěvníků kin totiž byl zaznamenán tam, kde dříve neexistovala – tedy v Českých Budějovicích, Hradci Králové a Ostravě. “Zároveň i Praha a Brno na tom budou oproti celostátnímu průměru o něco lépe. Z toho bohužel vyplývá, že tam, kde k žádné změně v provozování kin nedošlo, se objeví i přes celkový nárůst návštěvnický pokles,” dodal Danielis.
V Praze zatím působí devět multiplexů – ten nejnovější otevřeli tento měsíc ve Zličíně. Desátý se buduje na Floře a měl by první diváky přivítat na přelomu února a března.
Kapacita multikin v Česku se s tímto novým zařízením zvýší na téměř 30.000 míst. Danielis spatřuje výhodu těchto moderních zařízení především ve zkvalitnění a rozšíření nabídky. Vloni se díky nim podařilo zastavit pokles návštěvnosti, která se proti roku 2000 zvýšila o dva milióny diváků.

-čtk-

×

Veletrhy Brno chtějí do tří let zvýšit svůj podíl na trhu o 5 %

Starší článek

RadioMobil od února zpoplatní posílání SMS z internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více