Největší domácí mobilní operátor Eurotel si podle informací M&M vybral v tendru jako svoji staronovou reklamní agenturu Leo Burnett. Výběrové řízení vyhlásil Eurotel před několika týdny a pozval do něj pouze agentury, jež pro firmu v té době pracovaly – Young & Rubicam, která měla na starosti brand Eurotel, Leo Burnett se starala o GO a Cayenne Ledoborec o Juice.
„Nyní bude veškeré reklamní služby všech značek Eurotelu zajišťovat pouze Leo Burnett,“ řekl M&M mluvčí Eurotelu Jan Kučmáš. Situace se tak vrací zpět před červen 2000, kdy si Eurotel v tendru vybral jako svou novou agenturu pro brand Eurotel britskou Burkitt DDB, jež na našem trhu spolupracovala s Ark Thompson. Britové o zakázku přišli vloni na podzim, kdy další výběrové řízení vyhrála Young & Rubicam, jež se z toho důvodu stáhla z tendru, pořádaného jejím dosavadním klientem, společností Český Mobil, která provozuje GSM síť Oskar.
Eurotel je třetím největším domácím inzerentem, do nákupu reklamní plochy v médiích investoval podle monitoringu ACNielsen za poslední rok 902 964 808 Kč.
-jj-