Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

KirchMedia koupí filmová práva od společnosti Paramount

Redakce MAM13. 12. 2002

Německá mediální společnost KirchMedia koupí zhruba za půl miliardy dolarů filmová práva od společnosti Paramount Pictures. Německá společnost, která funguje v bankrotovém režimu, bude mít filmová práva k některým filmovým dílům až do roku 2011.
Ve filmotéce Kirchmedia se tudíž nově objeví filmy, jako je Vanilkové nebe s americkým hercem Tomem Cruisem nebo vesmírná sága Star Trek. Většina těchto pořadů se zřejmě objeví v síti ProSiebenSat1, která patří firmě KirchMedia a která je druhým největším soukromým provozovatelem televizního vysílání v Německu.
“Tímto kontraktem jsme učinili obrovský krok vpřed, a to jak v otázce podnikatelské, tak co se vyhlídek společnosti KirchMedia týče,” prohlásil nucený správce Wolfgang von Betteray. K dílčímu posunu by podle něj mohlo dojít i v otázce vypořádání s věřiteli.
Věřitelé už na konci října souhlasili s tím, že KirchMedia prodají vydavatelské skupině Heinrich Bauer Verlag z Hamburku. KirchMedia byla jednou ze tří hlavních divizí Kirch Group, kterou hned v poválečných letech založil podnikatel Leo Kirch. Skupina v tomto roce ale pod tíhou dluhů vyhlásila bankrot.

-čtk-

×

Policie chce do konce roku uzavřít kauzu zpronevěry v brněnské ČT

Starší článek

Media Observatory objasňuje, proč se obrátila na Evropskou komisi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více