Jubilejní festival Zlatá Praha bude prologem Pražského jara

19. 12. 2002 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Televizní producenti zvučných jmen usednou v porotě 40. ročníku mezinárodního televizního festivalu Zlatá Praha, který se uskuteční od 8. do 12. května příštího roku. Jejich společným jmenovatelem, podle ředitele této nejvýznamnější přehlídky svého druhu na světě Tomáše Šimerdy, bude, že předsedali porotám předchozích ročníků Zlaté Prahy z let devadesátých.
„To, že jsme letos posunuli termín festivalu a udělali z něj jakýsi prolog Pražského jara, se nám osvědčilo. Stejně tak se vrátíme do Obecního domu, který byl jeho dějištěm i letos. Je přeci jen více v centru a zvláště zahraničním hostům vyhovuje více, než palác Žofín,“ řekl Šimerda. Hlavním tématem Zlaté Prahy bude v jubilejním ročníku hudební dokument. V soutěžních kategoriích se nic nemění.
Letos v květnu Zlatou Prahu obeslalo více než stovkou pořadů 57 producentů, televizních stanic a společností z 25 zemí. V soutěži bylo uvedeno 43 dokumentů, 26 záznamů hudebních událostí, 22 původních televizních uměleckých pořadů a 12 zpracování scénických děl. Přibližně stejnou účast očekává Šimerda i v roce 2003.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení