Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GTS začala nabízet připojení k internetu přes volbu operátora

Redakce MAM9. 12. 2002

Telekomunikační firma GTS začala nabízet telefonické připojení k internetu prostřednictvím služby volba operátora. Tento způsob účtování přináší průměrně třetinovou úsporu nákladů v porovnání s připojením přes dominantního operátora.
Minuta připojení ve špičce vyjde na 88 haléřů a mimo špičku na 48 haléřů. Konkurenční Český Telecom nabízí v nejpoužívanějším programu Standard prvních deset minut připojení ve špičce za 1,40 Kč za minutu a další minuty za 80 haléřů. Mimo špičku si firma účtuje 55, respektive 25 haléřů. Další konkurenti Telecomu zatím internet prostřednictvím volby operátora nenabídli.
“Připojení k internetu je ještě jednodušší než v případě telefonního volání, protože uživatel nemusí manuálně vytáčet předvolbu. Má ji totiž přednastavenou ve svém počítači,” vysvětlil marketingový ředitel David Duroň. Podle něj se zpřístupněním internetu volba operátora stává zajímavou pro nové uživatele z podnikatelské sféry. Firma začala službu volba operátora pod názvem GTS Volba Plus poskytovat firemním zákazníkům z řad menších firem, ke kterým nemá přivedenu vlastní síť.
Volba operátora umožňuje alternativním operátorům od poloviny roku přístup k zákazníkům Telecomu. Ti tak mohou po vytočení čtyřmístné předvolby využívat služby jiných firem.
GTS Czech je největším alternativním operátorem v zemi. Na trhu působí od roku 1991 a poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. Firmu vlastní společnost Antel Holdings, která v srpnu 2002 převzala skupinu GTS Central Europe.

-čtk-

×

Mezi vánočními dárky nebude v západní Evropě letos asi žádný hit

Starší článek

ČT chystá licencovaný zábavný pořad Hodina pravdy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více