Eurotel začal nabízet MMS se sněhovou situací na horách

13. 12. 2002 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátor Eurotel začal nabízet sněhové zpravodajství z českých hor prostřednictvím multimediálních zpráv MMS. Zájemci získají ve zprávě vedle fotografií informace o výšce sněhové vrstvy, nově napadnutém sněhu, typu sněhu, teplotě nebo provozu vleků.
Eurotel využil podobnou technologii jako u nedávno představených dopravních kamer v Praze. Fotografie ze sjezdovek snímají kamerové systémy společnosti Sitour, které jsou umístěny v lyžařských centrech po celé zemi. Příjem jedné sněhové zprávy vyjde na devět korun bez pětiprocentní DPH.
Posílání MMS zpráv nabízí i konkurenční RadioMobil, ale jen s omezenou možností objednávky obsahu. Sněhové zprávy nenabízí.
Eurotel měl ve 3. čtvrtletí 3,68 miliónu zákazníků. Firmu vlastní z 51 procent Český Telecom, zbytek drží americké konsorcium Atlantic West.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.