Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Economia a Economia Online připravila společné produkty pro čtenáře a inzerenty

Redakce MAM6. 12. 2002

Vydavatelský dům Economia a Economia Online (EOL) nabízejí od ledna 2003 dva nové společné produkty. Pro inzerenty připravily nabídku 5% bonusu e-reklamy v on-line verzích tištěných titulů Economie pro zadavatele inzerce do tisku. Čtenářům je určen druhý produkt – přístup do placených archivů na internetu, které nabízejí informace z HN od r. 1995 nebo články z odborných titulů od roku 2000 a z týdeníku Ekonom pak od r. 1997.
Kooperace mezi EOL a vydavatelstvím Economia bude navíc podle rozhodnutí představenstva EOL z 2. prosince 2002 upravena tak, že EOL se v průběhu příštího roku (cca v červenci 2003) stane samostatnou divizí poskytující identické portfolio produktů a služeb jako stávající Economia Online. Tento krok, o němž rozhodli akcionáři Economie, umožní další rozvoj internetových a e-commerce aktivit EOL i daňovou optimalizaci finančních toků mezi EOL a Economií a zefektivní další plánované společné vydavatelské, obchodní a marketingové projekty.

-pda-

×

V čele hitparády jsou CD Hapky s Horáčkem a Vondráčkové

Starší článek

Starcom a Médea spojují nákup

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více