Economia a Economia Online připravila společné produkty pro čtenáře a inzerenty
Vydavatelský dům Economia a Economia Online (EOL) nabízejí od ledna 2003 dva nové společné produkty. Pro inzerenty připravily nabídku 5% bonusu e-reklamy v on-line verzích tištěných titulů Economie pro zadavatele inzerce do tisku. Čtenářům je určen druhý produkt – přístup do placených archivů na internetu, které nabízejí informace z HN od r. 1995 nebo články z odborných titulů od roku 2000 a z týdeníku Ekonom pak od r. 1997.
Kooperace mezi EOL a vydavatelstvím Economia bude navíc podle rozhodnutí představenstva EOL z 2. prosince 2002 upravena tak, že EOL se v průběhu příštího roku (cca v červenci 2003) stane samostatnou divizí poskytující identické portfolio produktů a služeb jako stávající Economia Online. Tento krok, o němž rozhodli akcionáři Economie, umožní další rozvoj internetových a e-commerce aktivit EOL i daňovou optimalizaci finančních toků mezi EOL a Economií a zefektivní další plánované společné vydavatelské, obchodní a marketingové projekty.
-pda-