Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deutsche Telekom prodal podíl v Eutelsatu za 210 miliónů eur

Redakce MAM16. 12. 2002

Německý telekomunikační operátor Deutsche Telekom AG prodal 10,87 procenta satelitního operátora Eutelsat za 210 miliónů eur. Kupujícím je italská vydavatelská skupina De Agostini.
Deutsche Telekom se snaží prodejem aktiv snížit svůj objemný dluh 64 miliard eur. Počátkem měsíce například získal 732 miliónů eur za prodej deseti procent v internetovém podniku T-Online. Celkem chce německý operátor do konce příštího roku prodat neklíčová aktiva až za 8,5 miliardy dolarů, aby dluh snížil na 50 až 53 miliard eur.
DT se zbavuje neklíčových aktiv v rámci kroků, které zavedl jeho nový generální ředitel Kai-Uwe Ricke. Kromě prodeje aktiv firma omezila výplatu dividend za 1,6 miliardy eur a investice. Za aktiva v kabelovém televizním vysílání chce Deutsche Telekom získat kolem dvou miliard eur. Dvě až čtyři miliardy eur by skupině mohl vynést prodej aktiv na trhu nemovitostí.
Mluvčí telekomu uvedl, že prodaný podíl Eutelsatu podnik převede na lucemburskou holdingovou firmu, kterou vedle telekomu vlastní i italská De Agostini a investiční firma 21 Invest. Část ceny dostane telekom v hotovosti, část v akciích holdingu, které může prodat později. Bližší údaje o prodeji mluvčí odmítl uvést.
Odvětvové zdroje ale agentuře Reuters sdělily, že telekom dostane za podíl v hotovosti 150 miliónů eur.

-čtk-

×

Společnosti Pinelli a Explosia ukončily spor o značku Semtex

Starší článek

Televize čekají o Vánocích opět rekordní sledovanost

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více