Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRa začaly distribuovat signál Novy v celé ČR po digitální síti

Redakce MAM16. 12. 2002

České radiokomunikace začaly minulý týden distribuovat signál televize Nova po celé České republice digitálně namísto dosavadní analogové formy. Signál v digitální podobě putuje z barrandovského studia televize ke všem 34 vysílačům, které ho dekódují ze standardu MPEG2 do analogové formy PAL a vysílají do éteru.
“K výhodám digitální distribuce patří zejména možnost programových vstupů z regionálních studií TV Nova, respektive nepřetržitý dohled zajištění přenosu v rámci celé distribuční sítě,” doplnil ředitel úseku vysílacích služeb ČRa Martin Roztočil.
Podobný projekt zahájil loni v květnu Český Telecom s Českou televizí, která byla do té doby zákazníkem radiokomunikací. Telecom ale pouze distribuuje digitální signál po své síti ATM ze studií k vysílačům. Ty patří radiokomunikacím, jež zajišťují vysílání signálu.
České radiokomunikace jsou dominantním tuzemským poskytovatelem služeb šíření rozhlasového a TV signálu. Firma rovněž poskytuje komplexní telekomunikační a datové služby. Majoritním vlastníkem firmy je s více než 72 procenty konsorcium Deutsche Bank a TDC.

-čtk-

×

Telecom začal nabízet internet prostřednictvím technologie Wi-Fi

Starší článek

Francouzi platí za vysokorychlostní internet paušál 30 eur měsíčně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více