Členové parlamentu a státní správy budou mít své listy

23. 12. 2002 12:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový měsíčník s názvem Parlamentní listy začne koncem ledna příštího roku vydávat společnost Caneton. Měsíčník bude distribuován pouze formou předplatného. Určen je především členům Parlamentu České republiky, orgánům státní správy, vedení státních institucí a velkých společností.
Tištěný náklad měsíčníku je naplánován na 3500 výtisků. Obsah budou tvořit především informace o činnosti obou komor parlamentu, analýzy aktuálních témat a tiskový servis z Evropského parlamentu. Za inzertní celostranu klienti zaplatí 80 tis. korun, rozsah časopisu se bude pohybovat od 52 do 70 stran. Inzerci zajišťuje Agentura C.D.P.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.