Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britové utratili v listopadu na internetu miliardu liber

Redakce MAM23. 12. 2002

Britové utratili v listopadu v internetových obchodech podle průzkumu firmy Forrester miliardu liber. Poprvé se tak dostali na tento řád objemu tržeb. Podle listu The Daily Telegraph jich v listopadu prostřednictvím světové počítačové sítě nakupovalo více než 14 miliónů. Tempo zvyšování tržeb na internetu je vyšší než v “kamenných” obchodech.
Ještě před třemi lety, když experimenty s nákupy přes počítač začínaly, došlo mnoho dárků nakoupených v Británii po internetu až po Vánocích, protože obchodníci nepočítali s náporem a nezajistili balení a dopravu. Dokonce i vánoční stromečky byly doručeny až v lednu.
Letos však funguje nejen pošta, ale zlepšila se i bezpečnost nebo přinejmenším důvěra v ní. Podle nejnovějšího průzkumu banky Barclays se lidé naučili používat internetových nákupů i k tomu, aby udělali trochu radosti sami sobě. Banka zjistila, že třetinu všech internetových nákupů dělají lidé z domova po úmorném pracovním dnu.
Obchodníci však tvrdí, že je patrný i přínos širokopásmového, tedy rychlého internetového připojení lidí z domova k internetu. Jeho výhoda pro obchodníky spočívá v tom, že mohou snadněji nabízené zboží představit, protože stahování obrázků nebo dokonce videí zákazníky neodrazuje. V Británii je asi 43 procent domovů připojených k internetu a téměř milión pomocí širokého pásma.
Na internetu se v Británii nadále nejvíce nakupují knihy, CD, DVD, videohry. Asi pětinu nákupů dnes tvoří oblečení. S tím, jak roste důvěra zákazníků, roste také množství nákupů dražších předmětů.

-ČTK-

×

RFE/RL začalo vysílat celodenně do Íránu

Starší článek

Multimediální Bonton se začátkem roku rozdělí na šest firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více