B. L. Ochmanová na chatu Intensity.cz

2. 12. 2002 12:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká odborná veřejnost bude mít v úterý možnost klást otázky odborníkovi na public relations scénu v USA – publicistce a poradkyni B. L. Ochmanové. Chat se uskuteční od 15 hodin na serveru agentury Intensity.
Představu, kdo je B. L. Ochmanová, si mohou zájemci vytvořit z jejích knížek o public relations nebo z článků na www.whatsnextonline.com. Nejatraktivnější články jsou k dispozici v českém překladu též na www.intensity.cz.
Úterní on-line rozhovor s B. L. Ochmanovou bude zaměřen především na zodpovězení otázek, proč lidé z médií nemají rádi public relations managery, jak jsou vnímáni public relations manažeři v USA a jak v Čechác, jak se stát rovnocenným partnerem novináře a opomenuto nezůstane ani téma nejnovějších trendů v public relations.
K připojení do diskuse je nezbytný pouze internetový prohlížeč Internet Explorer a základní znalost angličtiny.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.