Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Axel Springer opustí televizní vysílání a bude expandovat jinde

Redakce MAM20. 12. 2002

Německá mediální skupina Axel Springer Verlag zanechá snahy proniknout do televizního vysílání a místo toho se zaměří na mezinárodní expanzi. Jednu z příležitostí firma vidí v Rusku, naopak na dohodu s německou firmou KirchMedia už Axel Springer nespoléhá.
Výkonný ředitel Mathias Döpfner řekl, že jednání s partnerskou společností KirchMedia asi neskončí dobře, a tudíž je zřejmé, že se nebude snažit o posílení svého vlivu v soukromé televizní síti ProSiebenSat1 Media. “Jsme v bodě, kdy už se žádnou dohodou nepočítáme,” řekl Döpfner.
“Učinili jsme zásadní rozhodnutí, že televize už není naší strategickou oblastí pro podnikání,” podotkl šéf společnosti Axel Springer. Ta je největším vydavatelem novin a dalších tiskovin v Evropě. Pro zachování spolupráce by KirchMedia podle něj musela učinit významné ústupky.
Místo televize se proto Axel zaměří na hlavní činnost, tedy vydávání tiskovin, a to ve východní Evropě a v Rusku. “Rusko je velmi atraktivním trhem, a my se tím v tuto chvíli zabýváme velmi intenzivně,” upřesnil Döpfner. Do pěti až sedmi let by podnik rád zdvojnásobil podíl tržeb v zahraničí na 30 procent.
Axel Springer je dominantním vydavatelem tiskovin především v Polsku a Maďarsku, do Ruska ale zatím nepronikl. Na nových trzích je podle Döpfnera dobré vsadit na akvizice, jinde na vydávání vlastního listu. Firma letos opět snížila dluhy a další růst není tedy otázkou likvidity, ale toho, aby firma našla činnost, v jejíž růst může věřit.
Společnost Axel Springer Verlag v Německu vydává například vlivný list Bild Zeitung, působí ale i v České republice. Axel Springer Praha vydává časopisy Playboy, Svět Motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky.

-čtk-

×

Pivem roku 2003 se stal v anketě Pivního kurýra Budvar

Starší článek

Čeští zákazníci preferují výrobky tuzemské provenience

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více