AC&C Public Relations certifikována

5. 12. 2002 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

AC&C Public Relations prošla jako další PR agentura sdružená v APRA certifikací kvality řízení a poskytování služeb v oboru public relations podle mezinárodních standardů CMS (Consultancy Management Standard). Certifikaci provedla mezinárodní společnost Det Norske Veritas (DNV).
Metodika certifikace vychází ze standardu britské asociace PR agentur (PRCA) a byla schválena na Generálním shromáždění APRA 27. června 2001.
Účelem certifikace je především ověřit kvalitu provádění a hodnocení PR služeb, včetně měření spokojenosti zákazníků. Vedle toho se certifikace zabývá řadou dalších oblastí, jako je kvalita podnikatelského plánu, existence systémů pro kontrolu a dodržování profesních a etických norem, audit průkaznosti účetnictví, deklarovaný počet zaměstnanců a konzultantů, výše vykazovaného income fee a kvalita finančních systémů. Součástí certifikace je i prověrka postupů při školení a rozvoji lidských zdrojů a využívání informačních technologií včetně osvědčení o využívání legálního software.
AC&C Public Relations je řádným člen Asociace PR agentur. Loňský obrat 50 mil. Kč a income fee 21 mil. Kč ji řadí k největším českým agenturám. Mezi její nejvýznamnější klienty patří ČSOB, Import Volkswagen Group, Michelin, KPMG a Siemens.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.