Změna v Delvitě pokračuje

22. 11. 2002 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Delvita změnila k 21. listopadu vzhled dalších 19 svých prodejen. Ten byl vytvořen v souladu s novou strategií, v rámci které se Delvita chce prosazovat jako exkluzivnější supermarket pro náročnější spotřebitele. Změna zasáhla vizuální podobu, složení sortimentu, rozmístění a prezentace zboží supermarketů, sjednocení vzhledu exteriérů i in-store materiálů, prodejního nábytku, zahrnuje jednodušší navigaci uvnitř prodejny a nové oblečení zaměstnanců. V současné době je tímto způsobem upraveno 45 prodejen. Zákazníci i široká veřejnost mohli již v poslední době zaznamenat změnu na nákladních vozech zásobování a u exteriérů prodejen řetězce supermarketů, tedy na jedné z části celého projektu.

-rač-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.