Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlaté Effie za reklamu získaly Pražské pivovary, VW a Český mobil

Redakce MAM1. 11. 2002

Šestý ročník národního kola o nejefektivnější reklamní kampaň Effie 2002 byl co do počtu ocenění úspěchem agentury Euro RSCG. Ta získala dvě stříbrné (agentury Euro RSCG a Equator) a jednu bronzovou Effie (Equator). Equator je stínová agentura Euro RSCG. Po jedné stříbrné a jedné zlaté si odnesla Mark/BBDO. Nejcennější zlatou Effie získaly také agentury Fabrika DDB pro Volkswagen, Young & Rubicam pro Český mobil.
Effie letos prošla radikální změnou v systému hodnocení. O vítězích se nyní rozhoduje podle amerického systému. “Když srovnám průměrnou úroveň předchozích ročníků a tohoto, šla celková kvalita i díky zlepšené metodice dotazníku výrazně nahoru. Svědčí o tom i fakt, že plná třetina přihlášených prací se dostala na závěrečný shortlist,” řekl k letošní Effie Evžen Hart, prezident AKA. “Svět jde směrem k efektivitě, pokud možno kreativní. Ne ke  kreativitě, pokud možno efektivní. Effie vypovídá i o týmové práci, agentura – klient.”
Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo včera na slavnostním večeru v hotelu Ambassador v Praze. Celkem 22 kampaní vybrala porota na short list ze 69 přihlášek. Z nich bylo cenou Effie ohodnoceno 11 kampaní.
Studie vítězných prací najdete v právě vycházející příloze Effie 2002.

Vítězové EFFIE 2002
agentura – klient / produkt
A. Rychloobrátkové zboží
zlato: Mark /BBDO – Pražské pivovary / Staropramen

stříbro: Euro RSCG – Pribina / Pribináček

bronz: McCann-Erickson Prague / Unilever ČR / Rama Créme Bonjour

B. Zboží dlouhodobé spotřeby
zlato: Fabrika DDB – Import Volkswagen Group / Volkswagen Golf

stříbro: Euro RSCG New Europe – Peugeot Czech Republic / Peugeot 307

bronz: Euro RSCG – Citroen Česká republika / Citroen

C. Služby
zlato: Y&R Praha – Český mobil / OSKAR – SMS leto

stříbro: Mark / BBDO – Česká pojišťovna / ČP – životní pojištění

bronz: T.T.V. / Všeobecná stavební spořitelna KB / Modrá pyramida

D. Sociální a ekologický marketing
stříbro: Men on the Moon – Nadační fond Českého rozhlasu / Bílá pastelka

bronz: Ogilvy & Mather: Nadace Charty 77 – Konto Bariéry / Ostrovy života

-gs-

×

ČT opět chystá volební studio, informace i v rozhlasu a na webu

Starší článek

Značka Akai se vrací na český trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více