Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Z vydavatelství Euronews odchází ředitel Petr Soukup

Redakce MAM26. 11. 2002

Vydavatelství Euronews, do jehož portfolia spadají tituly Euro a Fit for Fun, má ke konci letošního roku podle informací Marketing & Media opustit jeho ředitel Petr Soukup. Soukup, který je zároveň předsedou představenstva, se údajně rozhodl akceptovat nabídku firmy Sazka a od nového roku se má podílet na provozu a řízení nové sportovní haly.
Vydavatelství zatím náhradu za Petra Soukupa nemá, a podle informací Marketing & Media zřejmě ani post ředitele obsazovat nehodlá. S největší pravděpodobností totiž dojde k organizačním změnám týkajících se vedení firmy.
Petr Soukup je v čele vydavatelství Euronews od roku 2000. Pod jeho vedením vydavatelství v loňském roce rozšířilo portfolio titulů o časopis Fit for Fun, které dříve patřilo společnosti IFAA Czech. Petr Soukup také dovedl Euro k podepsání exkluzivní smlouvy s magazínem Bussines Week a ruským ekonomickým týdeníkem Kompanija.

-mav-

×

Eurotel nabízí obrazové zpravodajství ČT a Reuters

Starší článek

MasterCard spustilo zákaznickou soutěž a novou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více