Vznikla nová komunikační agentura Jazz Communications

28. 11. 2002 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

O reklamní rozpočty domácích klientů se bude ucházet nová komunikační agentura Jazz Communications. Založil ji Martin Hoferek, bývalý výkonný ředitel Asociace PR agentur (APRA) a posléze zaměstnanec public relations agentury Porter Novelli International, spolu s Václavem Blažkem, který pracoval v dánské pobočce Wundermanu a agenturu povede jako kreativní ředitel. Finanční kapitál na rozjezd nové firmy poskytla investorská společnost Petersen & Partner ze Spojených států. Ta bude do budoucna vlastnit 40 % společné firmy. Podle slov Martina Hoferka chce Jazz Communications poskytovat komplexní reklamní služby včetně PR, CRM a strategického plánování. V této oblasti bude Jazz Communications spolupracovat s agenturou Consult, jež patří do skupiny Young & Rubicam. K nákupu prostoru v médiích hodlá nová agentura využívat služeb mediální agentury The Media Edge. Jména klientů, pro které bude Jazz Communications pracovat, odmítl Martin Hoferek sdělit s tím, že agentura je před podpisem smlouvy se dvěma velkými firmami.

-jj-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.