Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Valná hromada CIMA: nová strategie, nový tým

Redakce MAM1. 11. 2002

Mimořádná valná hromada CIMA – Český institut pro marketing vytyčila novou strategii svého rozvoje a zvolila nové vedení. Prezidentem CIMA byl zvolen Tomáš Krásný, jednatel společnosti Incoma Consult a ředitelem CIMA Otakar Pivoda.
Jedním z hlavních opatření bude prohloubení kontaktů s marketingovou praxí, a to zejména prostřednictvím rozšíření členské základny o marketéry zastupující nejúspěšnější firmy podnikající na našem trhu.
K prosazení nové strategie bylo zvoleno nové představenstvo, ve kterém budou pracovat: Arjan Bol (ředitel divize marketingu ING ČR), Bohumír Fiala (jednatel Semis Praha), Jiří Grenar (ředitel institutu IMPS), Jan Bart Henry (regionální ředitel Royal TPG Post pro střední a východní Evropu), Tomáš Krásný (jednatel INCOMA Consult), Peter Lelovič (Operation Manager agentury Argonauts), Otakar Pivoda (ředitel CIMA), Alena Přidalová (ředitelka institutu OTC) a Jannis Samaras (generální ředitel Santa Nápoje). Představenstvo na svém úvodním zasedání zvolilo prezidentem CIMA Tomáše Krásného. Předsedou dozorčí rady zůstává Jiří Imlauf (ředitel institutu INPRO).
Nové představenstvo zahájilo práce na business plánu CIMA na rok 2003. Při jeho přípravě hodlá intenzivně komunikovat se členy i s akreditovanými instituty a současně využívat zkušeností EMC (Evropské marketingové konfederace), jejímž je CIMA členem.

-bob-

×

BBC se omluvila premiérovi Antiguy a Barbudy

Starší článek

Clear Channel rostou příjmy z reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více