Valná hromada CIMA: nová strategie, nový tým

1. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mimořádná valná hromada CIMA – Český institut pro marketing vytyčila novou strategii svého rozvoje a zvolila nové vedení. Prezidentem CIMA byl zvolen Tomáš Krásný, jednatel společnosti Incoma Consult a ředitelem CIMA Otakar Pivoda.
Jedním z hlavních opatření bude prohloubení kontaktů s marketingovou praxí, a to zejména prostřednictvím rozšíření členské základny o marketéry zastupující nejúspěšnější firmy podnikající na našem trhu.
K prosazení nové strategie bylo zvoleno nové představenstvo, ve kterém budou pracovat: Arjan Bol (ředitel divize marketingu ING ČR), Bohumír Fiala (jednatel Semis Praha), Jiří Grenar (ředitel institutu IMPS), Jan Bart Henry (regionální ředitel Royal TPG Post pro střední a východní Evropu), Tomáš Krásný (jednatel INCOMA Consult), Peter Lelovič (Operation Manager agentury Argonauts), Otakar Pivoda (ředitel CIMA), Alena Přidalová (ředitelka institutu OTC) a Jannis Samaras (generální ředitel Santa Nápoje). Představenstvo na svém úvodním zasedání zvolilo prezidentem CIMA Tomáše Krásného. Předsedou dozorčí rady zůstává Jiří Imlauf (ředitel institutu INPRO).
Nové představenstvo zahájilo práce na business plánu CIMA na rok 2003. Při jeho přípravě hodlá intenzivně komunikovat se členy i s akreditovanými instituty a současně využívat zkušeností EMC (Evropské marketingové konfederace), jejímž je CIMA členem.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.