Mimořádná valná hromada CIMA – Český institut pro marketing vytyčila novou strategii svého rozvoje a zvolila nové vedení. Prezidentem CIMA byl zvolen Tomáš Krásný, jednatel společnosti Incoma Consult a ředitelem CIMA Otakar Pivoda.
Jedním z hlavních opatření bude prohloubení kontaktů s marketingovou praxí, a to zejména prostřednictvím rozšíření členské základny o marketéry zastupující nejúspěšnější firmy podnikající na našem trhu.
K prosazení nové strategie bylo zvoleno nové představenstvo, ve kterém budou pracovat: Arjan Bol (ředitel divize marketingu ING ČR), Bohumír Fiala (jednatel Semis Praha), Jiří Grenar (ředitel institutu IMPS), Jan Bart Henry (regionální ředitel Royal TPG Post pro střední a východní Evropu), Tomáš Krásný (jednatel INCOMA Consult), Peter Lelovič (Operation Manager agentury Argonauts), Otakar Pivoda (ředitel CIMA), Alena Přidalová (ředitelka institutu OTC) a Jannis Samaras (generální ředitel Santa Nápoje). Představenstvo na svém úvodním zasedání zvolilo prezidentem CIMA Tomáše Krásného. Předsedou dozorčí rady zůstává Jiří Imlauf (ředitel institutu INPRO).
Nové představenstvo zahájilo práce na business plánu CIMA na rok 2003. Při jeho přípravě hodlá intenzivně komunikovat se členy i s akreditovanými instituty a současně využívat zkušeností EMC (Evropské marketingové konfederace), jejímž je CIMA členem.
-bob-