V tendru ministerstva zahraničí čtyři agentury
Poptávkového řízení Ministerstva zahraničních věcí, který pořádá Odbor komunikační strategie (OKS), se účastní čtyři agentury. M&M se podařilo zjistit jejich jména – jsou to: Young & Rubicam, Mark/BBDO, TBWA a Euro RSCG New Europe. Vítěz by měl být znám v tomto týdnu.
OKS pozvalo ještě agenturu Publicis, která však zaslala chybně svou nabídku a nemohla být do závěrečného výběrového řízení zahrnuta. Vítězná agentura má za úkol připravit jednotný vizuální styl informační kampaně před vstupem ČR do Evropské unie. Celková výška rozpočtu na komunikaci kampaně se pohybuje na úrovni 200 mil. korun. Z toho by 40 % mělo jít na nákup a plánování médií, přičemž výsledky mediálního tendru budou známy v lednu. Další finance se pak rozdělí na regionální aktivity, produkci, reklamní kampaň a další aktivity. Jana Adamcová, ředitelka OKS, pro M&M uvedla, že rozhodování mezi agenturami bylo velmi těžké: “Se všemi jsem se sešla, abych se seznámila s jejich prací a nápady všech byly velmi zajímavé. Chtěla bych všem poděkovat za pomoc a spolupráci, kterou mi poskytli v prosazení a vysvětlení některých důležitých kroků státní správě.” Ukončením tendru spolupráce s poraženými agenturami úplně neskončí, protože je možné, že je OKS osloví na další projekty.
-zuj-