Roger Hatchuel, chairman pořadatele canneského reklamního festivalu, zrušil svůj zákaz účasti německých porotců na Cannes Lions 2003. Stalo se tak poté, co německé agentury slíbily, že přehodnotí svůj vztah k Eurobestu, evropské reklamní soutěži patřící rovněž společnosti Rogera Hatchuela.
Eurobest byl tak vyškrtnut z indexu, který sestavilo 18 německých komunikačních agentur a jenž obsahuje seznam soutěží, na něž nemají agentury přihlašovat své práce. Index vznikl s cílem zajistit srovnání mezi agenturami a současně kontrolovat narůstající finanční náklady utrácené na mezinárodních soutěžích. Kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Frankfurt a zároveň mluvčí uskupení Carsten Heintzsch však tvrdí, že základní myšlenka protestu se nezmění. „I nadále se budeme snažit ušetřit výdaje na reklamní soutěže,“ uvedl. Některé své práce však německé agentury na Eurobest přihlásí.
-Gs-