V Cannes vzali na milost německé porotce

7. 11. 2002 12:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Roger Hatchuel, chairman pořadatele canneského reklamního festivalu, zrušil svůj zákaz účasti německých porotců na Cannes Lions 2003. Stalo se tak poté, co německé agentury slíbily, že přehodnotí svůj vztah k Eurobestu, evropské reklamní soutěži patřící rovněž společnosti Rogera Hatchuela.
Eurobest byl tak vyškrtnut z indexu, který sestavilo 18 německých komunikačních agentur a jenž obsahuje seznam soutěží, na něž nemají agentury přihlašovat své práce. Index vznikl s cílem zajistit srovnání mezi agenturami a současně kontrolovat narůstající finanční náklady utrácené na mezinárodních soutěžích. Kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Frankfurt a zároveň mluvčí uskupení Carsten Heintzsch však tvrdí, že základní myšlenka protestu se nezmění. „I nadále se budeme snažit ušetřit výdaje na reklamní soutěže,“ uvedl. Některé své práce však německé agentury na Eurobest přihlásí.

-Gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.