Úspěšná konference Forum Media 2002

4. 11. 2002 15:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V poslední říjnový den se konala největší mediální konference letošního roku Forum Media 2002. Akce, kterou pořádají MIP Praha, ArboMedia a týdeník Marketing Media přilákala do hotelu Praha více než 350 návštěvníků především z řad zadavatelů, marketingových agentur a médií.
V průběhu akce vystoupilo téměř 40 mluvčích. Na následujících stránkách vám přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, co se na konferenci odehrálo. Další část přednášek pak bude otištěná v příloze Média 2002, která vyjde v průběhu listopadu.

Česká média v evropském kontextu
Kreativní plánování za každou cenu?
Mediální data a jejich marketingové užití
Jak zkoumat inzerci v tištěných médiích?
Audit reklamy: Dlouhodobé nebo krátkodobé efekty?
Reklamy, které vyhrávají na soutěžích, prodávají
Efektivní výsledek nelze nikdy zaručit

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.