Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

UPC zdraží od Nového roku základní nabídku Klasik o 20 korun

Redakce MAM21. 11. 2002

Největší provozovatel kabelové televize v ČR společnost UPC zdraží základní nabídku Klasik o 20 korun. Předplatitelé tak od Nového roku za balík asi 30 programů zaplatí 398 korun. V menších sítích, tedy mimo Prahu a Brno, vzroste cena nabídky Klasik z 366 na 389 korun.
Firma zachová ceny za nejnižší nabídku kabelové televize Mini, za prémiové kanály HBO a Private Gold a za satelitní službu UPC Direct, ale také za vysokorychlostní Internet. Ceny přitom naposled UPC upravila od začátku roku 2001, kdy výrazně zdražila zejména zákazníkům dceřiné společnosti Dattelkabel. Ceny vzrostly o 140 až 289 procent na 148 Kč za redukovanou nabídku a 378 korun za základní nabídku čítající přes 30 kanálů.
Zvýšenou cenu podle UPC kompenzuje zařazení řady televizních programů během posledních dvou let. V roce 2002 UPC zařadila sportovní Galaxii Sport, hudební Stanici O, zpravodajství Euronews, dokumentární National Geographic či dětský program Fox Kids. UPC by měla držet ceny za kabelovou televizi, nenastanou-li výjimečné události, po celý rok 2003, dodal provozní ředitel UPC ČR Jaromír Glisník.
Konkurenční Intercable letos zvyšoval ceny v dubnu. Za základní nabídku tak v Intercable klienti platí 329 korun. Další hráč na trhu TES Media zvýšil poplatky od října na 399 korun za základní nabídku.
UPC počátkem roku rovněž ukončí dva cenové experimenty, které ověřovala v pražských Ďáblicích a Ústí nad Labem. Očekávání firmy, že při snížené ceně výrazně naroste počet zájemců, se totiž nenaplnila. Počátkem roku vyprší také smlouva o snížených poplatcích za nabídku Mini, kterou měla společnost s městskou částí Praha 13 a jinými menšími vlastníky bytových objektů z dalších pražských obvodů.
Kabelové televize využívá v tuzemsku asi 800 tisíc domácností a služby jim nabízí 90 firem. Více než 80 procent trhu však ovládají firmy UPC ČR, Intercable CZ a TES Media.

-čtk-

×

Provozovatelé mobilních telefonů v USA jsou obětí svého úspěchu

Starší článek

EP schválil přísný zákaz reklamy na tabákové výrobky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více