Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Umění třiceti vteřin s M&M

Redakce MAM4. 11. 2002

Letos budeme mít již po šesté šanci vidět kreativně nejzajímavější americké a české reklamní spoty za rok 2002 v rámci AICP Show-Umění třiceti vteřin. Cílem toho projektu je prezentace reklamní tvorby jako svébytné umělecké disciplíny a setkání významných osobností a tvůrců z oblasti filmu, reklamy a marketingu České republiky. Objektivnost a kvalitu výběru spotů garantují spolupořadatelé Asociace komunikačních agentur, Asociace producentů v audiovizi, Art Directors’ Club, Národní Galerie v Praze – Sbírka moderního a současného umění a Milk & Honey Films. Akce bude podpořena reklamní kampaní zaměřenou na odbornou i širší veřejnost. Zhruba sedmdesáti minutové pásmo bude mít letos jako hlavní téma “hvězdy”. Hvězdy nad námi, mezi námi i v nás. Bude předvedena řada spotů, které zvítězily nejen na lokálních, ale i mezinárodních přehlídkách a které posunuly hranice audioviziálního umění. AICP Show-Umění třiceti vteřin se uskuteční 19.prosince 2002 ve Veletržním paláci.Mediálním partnerem ja Marketing & Media.
-zuj-

×

Saatchi & Saatchi se vrací do Čech

Starší článek

Pepsi vypsala tendr na mediální agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více