Umění třiceti vteřin s M&M
Letos budeme mít již po šesté šanci vidět kreativně nejzajímavější americké a české reklamní spoty za rok 2002 v rámci AICP Show-Umění třiceti vteřin. Cílem toho projektu je prezentace reklamní tvorby jako svébytné umělecké disciplíny a setkání významných osobností a tvůrců z oblasti filmu, reklamy a marketingu České republiky. Objektivnost a kvalitu výběru spotů garantují spolupořadatelé Asociace komunikačních agentur, Asociace producentů v audiovizi, Art Directors’ Club, Národní Galerie v Praze – Sbírka moderního a současného umění a Milk & Honey Films. Akce bude podpořena reklamní kampaní zaměřenou na odbornou i širší veřejnost. Zhruba sedmdesáti minutové pásmo bude mít letos jako hlavní téma “hvězdy”. Hvězdy nad námi, mezi námi i v nás. Bude předvedena řada spotů, které zvítězily nejen na lokálních, ale i mezinárodních přehlídkách a které posunuly hranice audioviziálního umění. AICP Show-Umění třiceti vteřin se uskuteční 19.prosince 2002 ve Veletržním paláci.Mediálním partnerem ja Marketing & Media.
-zuj-