Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spořitelna chce mít příští rok až 100 tisíc uživatelů internetu

Redakce MAM12. 11. 2002

Česká spořitelna předpokládá, že by na konci příštího roku mohlo její internetové bankovnictví pod službou Servis 24 využívat 75 až 100 tisíc lidí. K dnešnímu dni přitom službu používá 13,5 tisíce drobných klientů. Banka rovněž chystá bankovnictví přes mobilní telefon s Oskarem.
Nejvíce klientů bankovnictví po internetu mají nyní eBanka a GE Capital Bank. Internetové bankovnictví eBanky využívá přes 75 tisíc klientů, GE Capital Bank má o několik tisíc uživatelů služby méně.
Spořitelna představila novou formu internetového bankovnictví minulý týden. Předchozí službu používalo zhruba 20 tisíc lidí. Hlavní bariérou pro její větší rozšíření byl požadavek na pořízení bezpečnostního kalkulátoru, který stojí 950 korun.
Nyní je tento prvek pouze volitelný a slouží k autorizaci nadlimitních transakcí, až do výše 100 tisíc je možné internet použít bez tohoto kalkulátoru. “Kalkulátor nebude potřebovat 99 procent klientů,” uvedl editel přímého bankovnictví ČS Aleš Mamica.
V rámci služby Servis 24 spořitelna kromě internetu nabízí i bankovnictví po telefonu. Zřízení služby je zdarma a měsíční poplatek za vedení běžného účtu 35 korun, sporožirový účet stojí deset Kč. Za transakci prostřednictvím internetu klient zaplatí dvě koruny, přes telefonního bankéře 3,50 Kč. Za zrušení služby zaplatí zákazník sto korun.
Telefonní bankovnictví přes GSM nabízí spořitelna zatím v síti T-Mobile a Eurotel. “Pro uživatele sítě Oskar se služba připravuje, chceme ji zprovoznit v závěru letošního roku,” dodal Mamica. Službu se všemi třemi operátory nabízejí zatím pouze eBanka, GE Capital Bank a Union Banka.
Banky zvýhodňují služby přímého bankovnictví především proto, aby lidé internet a telefon využívali pro běžné transakce a na pobočky chodili pouze při mimořádných příležitostech. Tím chtějí především zabránit vytváření front.
Prostřednictvím internetu tak klienti mohou obsluhovat běžný účet a ovládat rovněž úvěrové či hypoteční účty a získávat informace o produktech a dceřiných společnostech ČS.

-čtk-

×

Pernod Ricard chce vzkřísit značky získané akvizicí

Starší článek

Britská rádia zaznamenávají růst reklamních příjmů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více