Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Roxio koupí prakticky veškerá aktiva portálu Napster

Redakce MAM15. 11. 2002

Americký výrobce vypalovacího softwaru Roxio koupí prakticky veškerá aktiva kdysi věhlasného portálu Napster. Roxio získá také duševní práva firmy včetně portfolia patentů, nepřevezme však závazky Napsteru. Firma to uvedla na své internetové stránce.
Společnost Roxio však uvedla, že její záměr ještě bude muset schválit úpadkový soud. “Akvizice společnosti Napster nám rozšíří možnosti v oblasti digitálních médií a také nabídku služeb našim zákazníkům,” řekl prezident a výkonný ředitel Chris Gorog.
Roxio vyrábí širokou škálu softwaru, který je určen především pro vypalování hudebních souborů i jiných dat na kompaktní disk. Software firmy ale umožňuje vypalovat také filmy na nosičích DVD nebo na počítači zpracovávat snímky z digitálního fotoaparátu. K nejznámějším produktům patří Easy CD Creator.
Roxio má sídlo v kalifornské Santa Claře, má ale mezinárodní působnost. Zastoupení firmy je vedle dalších amerických měst i v Kanadě, Británii, Nizozemsku, Německu a v Japonsku. Firma nyní v celém světě zaměstnává přes 400 lidí a její akcie jsou zařazeny v indexech S&P SmallCap 600 a Russell 2000.
Napster býval portálem, který se těšil obrovské návštěvnosti. Vyvinul totiž software, který prakticky komukoli umožňoval výměnu hudebních souborů po internetu. Za to si ale od nahrávacích firem vysloužil kritiku. Gramofonové firmy Napstera zažalovaly, protože podle nich pomáhal porušovat autorská práva. Americké soudy tyto námitky nakonec uznaly.

-čtk-

×

V Londýně skončila arbitráž mezi ČR a CME

Starší článek

Obžalovaní z pomluvy Šafránkové dostali podmíněné tresty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více