Soutěž D&AD rozšiřuje počet kategorií

19. 11. 2002 20:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V roce 2003 se v Londýně uskuteční už 40. ročník mezinárodní soutěže British Design & Art Direction Awards. Každoročně okolo 250 porotců -uznávaných kreativců- hodnotí přes 18 tisíc prací z celého světa. Pro nadcházející ročník je vypsáno 26 hlavních kategoriích a 161 subkategorií, ve kterých se hodnotí nejlepší design, reklama a kreativní komunikace.
Registrace prací do soutěže probíhá letos poprvé online na adrese www.dandad.org.
Hlavním cílem organizátorů pro tento rok je další mezinárodní rozšiřování soutěže, což se projeví ve více kategoriích pro neanglické práce. Navíc bude vyhlášena cena Integrated Creativity Award, která bude udělena nejlepší kampani využívající integrovaná média a rozličné disciplíny. První uzávěrka (obsahující 10% slevu) pro zaslání prací je 17. prosince a druhá pak 17. ledna.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.