Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Škoda Auto prodlužuje u nových aut záruční dobu z 12 na 24 měsíců

Redakce MAM4. 11. 2002

Škoda Auto začala v síti svých autorizovaných obchodníků poskytovat na nové vozy Škoda prodlouženou záruku v délce 24 měsíců. Dosud záruka činila 12 měsíců. S dvouměsíčním předstihem tak firma aplikovala požadavky nové právní úpravy, která vychází z legislativy Evropské unie a která začne platit v Česku od 1. ledna 2003
Prodlouženou dvouletou záruku automobilka poskytuje také na všechny originální díly a příslušenství Škoda, zakoupené v síti autorizovaných obchodníků v ČR.
Všechny další záruky (tři roky na vady laku, deset let proti prorezavění karosérie a záruka mobility po dobu životnosti vozidla), poskytované na nové vozy Škoda v Česku, zůstávají beze změny.
K prodloužení záruky na dvojnásobných 24 měsíců přistoupil od listopadu i dovozce osobních a užitkových automobilů mateřského koncernu Volkswagen. Záruka se i u značky VW vztahuje také na originální díly a příslušenství. I nadále se na nové vozy Volkswagen vztahuje, v závislosti na modelu, dvou nebo tříletá záruka na lak a šesti až dvanáctiletá záruka proti prorezavění karoserie.

-čtk-

×

Na trhu fotografujících mobilů mají převahu asijští výrobci

Starší článek

Expert&Partner mění jméno na Tech Data

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více