Shell odstartoval akční soutěž

29. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na čerpacích stanicích Shell po celé České republice odstartovala soutěž pro motoristy nazvaná „Perla vín za benzin“. Ta doplňuje stávající věrnostní program SMART. Za tankování 100 litrů pohonných hmot nebo výměnou za 100 SMART bodů mohou zákazníci získat 1 litr vína Mikulov. Hlavním lákadlem soutěže je ale možnost vyhrát osobní vůz Mini Cooper.
Soutěže se mohou zúčastnit jak členové věrnostního SMART klubu, tak i ti, co SMART kartu nemají. Aby nebyli zvýhodněni řidiči nákladních automobilů nad 3,5 tuny, mohou získat maximálně jednu láhev vína za jedno tankování.
Všichni, kteří láhev vína získají, navíc postupují do druhého kola, kde mají možnost soutěžit o osobní auto značky Mini Cooper. Podmínkou je co nejpřesnější zodpovězení soutěžní otázku nalezené na visačce připojené k vyhrané lahvi. Soutěž trvá do 31. ledna 2003.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení