Rekordní měsíční share televize Prima

4. 11. 2002 15:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Říjnová sledovanost TV Prima zaznamenala další rekord stanice. Jak M&M informovala tisková mluvčí stanice Jana Malíková, měsíční share TV Prima se v říjnu vyšplhal na 22,22%. Dosavadní nejvyšší hodnota podílu na trhu za celý měsíc přitom byla o více jak procento nižší a dosáhla v září tohoto roku hodnoty 21,04%. V meziročním srovnání je pak rozdíl ještě znatelnější, v říjnu 2001 disponovala TV Prima měsíčním sharem o více jak 4% nižším- 18,01%.

-tot –

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.