Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Provozní zisk Vivendi Universal vzrostl, ale firma je v čisté ztrátě

Redakce MAM26. 11. 2002

Mediální společnost Vivendi Universal zaznamenala ve třetím čtvrtletí nárůst provozního zisku o čtvrtinu, ale kvůli vysokým dluhům a odpisům skončila s čistou ztrátou. Provozní zisk druhé největší mediální skupiny na světě stoupl ve srovnání se stejným obdobím loni o 25 procent na 1,205 miliardy eur, uvádí se v prohlášení společnosti.
Výsledky jsou o něco horší než odhady analytiků, kteří počítali s provozním ziskem 1,4 miliardy eur. Čistá ztráta společnosti, která vlastní filmová studia Universal a hudební značky s právy na nahrávky skupiny U2 nebo rapera Eminema, činila 1,234 miliardy eur, tedy 1,13 eura na akcii. V loňském třetím čtvrtletí ztráta činila 0,92 eura na akcii. Srovnatelné očištěné příjmy klesly o čtyři procenta kvůli slabému výkonu v oblasti hudby a filmu. Provozní příjmy mobilní společnosti Cegetel, v níž má Vivendi podíl 44 procent, však stouply o 64 procent na 460 miliónů eur.
Vivendi je v současnosti uprostřed procesu restrukturalizace. Ten jí má pomoci snížit obrovský dluh, který ke 30. červnu činil přibližně 35 miliard eur. Vysoká zadluženost je důsledkem rozsáhlé akviziční horečky za bývalého šéfa Jean-Marie Messiera. Zatím posledním krokem ve snaze prodat neklíčová aktiva a získat tak peníze na snížení dluhu je prodej poloviny ze zhruba 40 procent v divizi vodárenství a zpracování odpadů Vivendi Environnement, která prostřednictvím Vivendi Water ČR působí i v Česku. Vivendi se také snaží získat peníze pro boj s britským mobilním gigantem Vodafone o kontrolu nad francouzským operátorem Cegetel.

-čtk-

×

Televizní společnost Carlton očekává růst příjmů z reklamy

Starší článek

Plzeňský Prazdroj připravuje stamiliónové investice do výroby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více