Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ProSieben zůstala ve ztrátě, neočekává oživení na trhu reklamy

Redakce MAM7. 11. 2002

Ztráta společnosti ProSieben Sat.1 Media, která je největší komerční televizí v Německu, se ve třetím čtvrtletí před úroky a zdaněním snížila na 41,5 miliónu eur ze 42,5 miliónu ve srovnatelném loňském období. Oznámila to firma s tím, že nevidí žádné známky oživení na slabém trhu reklamy.
Společnost dále uvedla, že její tržby klesly o 40 miliónů na 351,1 miliónu eur. Analytici přitom podle průzkumu agentury Reuters v průměru očekávali, že firma vykáže ztrátu před zdaněním a úroky 35 miliónů eur při tržbách 360 miliónů eur.
Firma byla podobně jako její konkurenti zasažena snížením výdajů na televizní reklamu a vysokými náklady na přenosy z fotbalového šampionátu v Jižní Koreji a Japonsku. Společnost předpokládá, že německý trh televizní reklamy v tomto roce klesne o osm procent.
ProSieben rovněž potvrdila, že za celý letošek očekává zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) 140 až 160 miliónů eur, zatímco ještě v zářijové prognóze počítala se ziskem 200 miliónů eur. Firma je součástí insolventní skupiny KirchMedia, která plánuje její prodej konsorciu v čele s německým vydavatelstvím Bauer.

-čtk-

×

Finský majitel vydavatelství Mona ve třetím čtvrtletí ve ztrátě

Starší článek

Tesco chce příští rok zavést 500 výrobků pod vlastní značkou

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více