Pro Českého slavíka hlasovalo esemeskou 70 tisíc lidí, loni to byl trojnásobek

26. 11. 2002 17:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Do ankety Český slavík, zjišťující oblíbenost interpretů populární hudby, přišlo téměř 70 tisíc SMS. Z jednoho čísla nešlo hlasovat opakovaně; organizátoři tak odstranili možnost neférového jednání, které dříve nebylo možné v případě anketních lístků zcela vyloučit.
„Loni se sice zúčastnilo 225 tisíc lidí, ale i tak je letošní anketa masová a průkazná,“ řekl Jaroslav Těšínský z pořádající agentury Musica Bohemica.
Lidé si podle něj v dalších letech na nový způsob hlasování zvyknou, jako si například velmi rychle zvykli během tří let na možnost hlasovat prostřednictvím internetu.
Agentura poskytla jména interpretů, která figurují v první šestici v každé kategorii.
Ze zpěvaček jsou v této skupině (v abecedním pořadí) Iveta Bartošová, Bára Basiková, Lucie Bílá, Anna K., Leona Machálková a Helena Vondráčková. Mezi zpěváky jsou to Karel Gott, Daniel Hůlka, Janek Ledecký, Bohuš Matuš, Martin Maxa a Petr Muk. V kategorii skupin jsou podle zveřejněných výsledků mezi prvními šesti Holki, Chinaski, Kabát, Kryštof, Lucie a Olympic.
Ceny vítězové převezmou 7. prosince v přímém přenosu televize Nova a stanice Radiožurnál Českého rozhlasu ve Státní opeře.
Mezi zahraničními hosty ceremoniálu mají být zpěvačka Sarah Connor a skupina Bond, uvažuje se i o ruské dívčí dvojici Tatu.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.