Polské mediální firmě Agora spadl zisk kvůli slabší reklamě

4. 11. 2002 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Přední polské mediální skupině Agora se ve třetím čtvrtletí výrazně propadl zisk kvůli horší situaci na trhu reklamy. Čistý zisk skupiny bez konsolidace 24 rozhlasových stanic, vydavatelství časopisů a reklamní společnosti AMS klesl na 8,6 miliónu zlotých (2,2 miliónu dolarů) z 23,7 miliónu před rokem.
Agora, vydavatel nejprodávanějšího polského deníku Gazeta Wyborcza, podle mezinárodních účetních standardů (IAS) vytvořil čistý čtvrtletní zisk pět miliónů zlotých. Analytici očekávali zisk podle IAS 5,5 miliónu.
Trh očekával, že se výsledek Agory zhorší, a to již započítal do cen jejích akcií, připomněl analytik BRE Bank. Proto by se podle něj měly dnes akcie firmy pohybovat v souladu s děním na širším trhu.
Tržby Agory stouply na 173,1 miliónu zlotých ze 167 miliónů před rokem. Analytici přesto čekali větší tržby, průměr jejich odhadů byl 174 miliónů zlotých. Agora čísla tržeb nekonsoliduje.
Tržní hodnota největší polské mediální firmy na akciovém trhu je 770 miliónů dolarů. Kurs jejích akcií letos klesl o 19 procent kvůli všeobecně slabší důvěře investorů v mediální a telekomunikační firmy na světových akciových burzách. Letošního maxima dosáhly akcie Agory v lednu.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení