Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

P&G přeskupil reklamní rozpočet

Redakce MAM19. 11. 2002

Největší světový inzerent Procter & Gamble zveřejnil nové rozdělení svého rozpočtu na komunikaci v hodnotě 3,8 miliardy dolarů. Úspěšnými se staly reklamní sítě Publicis Groupe a současná Grey Global Group, které navýší své obchody s P&G nad původně dohodnutý objem. Nejvíce pak v přeskupování rozpočtu P&G ztratila Arnold McGrath Worldwide (patřící do Havas Group) a samozřejmě končící D´Arcy.
Portfolio, které měla na starosti D´Arcy, si nyní rozdělí agentury uvnitř skupiny Publicis Groupe, přičemž nejvíce získá Publicis Worldwide, část připadne Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a část Kaplan Thaler Group. Publicis navíc přebírá další miliardové rozpočty dvou značek – od Arnold McGrath značku papírových utěrek Bounty a od D´Arcy značku toaletního papíru Charmin. Grey si navíc do svého portfolia zařadí mezinárodní rozpočet značky pro osobní hygienu Zest a detergentu Ace.
Martin Štěpánek, ředitel české pobočky agentury Publicis, M&M potvrdil, že Publicis se stává hlavní agenturou P&G také na českém trhu. K dalším přesunům, které se týkají klientů zavírané D´Arcy, se zatím vyjádřit nechtěl.

-gs-

×

Kiss kupuje rádia Delta a Jizera

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. listopadu 2002

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více