Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

P&G přeskupil reklamní rozpočet

Redakce MAM22. 11. 2002

Největší světový inzerent Procter & Gamble zveřejnil nové rozdělení svého rozpočtu na komunikaci v hodnotě 3,8 mld. dolarů. Úspěšnými se staly reklamní sítě Publicis Groupe a současná Grey Global Group, které získají dodatečný byznys od tohoto klienta. Nejvíce v přeskupování rozpočtu P&G ztratila Arnold McGrath Worldwide patřící do Havas Group a samozřejmě končící D´Arcy. Portfolio, které měla na starosti D´Arcy, si nyní rozdělí agentury uvnitř skupiny Publicis Groupe, přičemž některé značky získá Publicis Worldwide, větší část připadne Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a část Kaplan Thaler Group. Publicis navíc přebírá další miliardové rozpočty dvou značek – od Arnold McGrath značku papírových utěrek Bounty a od D´Arcy značku toaletního papíru Charmin. Grey si navíc do svého portfolia zařadí mezinárodní rozpočet značky pro osobní hygienu Zest a detergentu Ace. Martin Štěpánek, ředitel Publicisu, výše uvedené informace M&M potvrdil. K dalším přesunům, které se týkají klientů zavírané D´Arcy, se zatím vyjádřit nemůže.

-gs-

×

Sony Music expanduje do mobilů

Starší článek

Změna v Delvitě pokračuje

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více