P&G přeskupil reklamní rozpočet
Největší světový inzerent Procter & Gamble zveřejnil nové rozdělení svého rozpočtu na komunikaci v hodnotě 3,8 mld. dolarů. Úspěšnými se staly reklamní sítě Publicis Groupe a současná Grey Global Group, které získají dodatečný byznys od tohoto klienta. Nejvíce v přeskupování rozpočtu P&G ztratila Arnold McGrath Worldwide patřící do Havas Group a samozřejmě končící D´Arcy. Portfolio, které měla na starosti D´Arcy, si nyní rozdělí agentury uvnitř skupiny Publicis Groupe, přičemž některé značky získá Publicis Worldwide, větší část připadne Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a část Kaplan Thaler Group. Publicis navíc přebírá další miliardové rozpočty dvou značek – od Arnold McGrath značku papírových utěrek Bounty a od D´Arcy značku toaletního papíru Charmin. Grey si navíc do svého portfolia zařadí mezinárodní rozpočet značky pro osobní hygienu Zest a detergentu Ace. Martin Štěpánek, ředitel Publicisu, výše uvedené informace M&M potvrdil. K dalším přesunům, které se týkají klientů zavírané D´Arcy, se zatím vyjádřit nemůže.
-gs-