Ke konci listopadu ukončí své působení ve výzkumné agentuře Taylor Nelson Sofres Factum Ivan Tomek, dosavadní ředitel oddělení spotřebitelského výzkumu (Consumer). Ivan Tomek byl v roce 1991 jedním z iniciátorů vzniku firmy Factum a v roce 1992 se stal jejím prvním ředitelem. Od roku 1994 se pak věnoval rozvoji výzkumu trhu a postupně se specializoval zejména na spotřebitelský výzkum, vztah zákazníků ke značce a CRM. Ivan Tomek bude nyní pracovat jako nezávislý konzultant.
Oddělení spotřebitelského výzkumu se při této příležitosti spojuje se sektorem výzkumu médií, doposud vedeným Ivou Petrovou, která bude pověřena řízením nově vzniklého útvaru. Ivana Petrová v minulosti působila v marketingovém oddělení vydavatelství Ringier. V agentuře TNS Factum začínala v roce 1999 jako projektová manažerka a postupně se propracovala až na nynější pozici v managementu společnosti.
-bob-