Personální změny v TNS Factum

29. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ke konci listopadu ukončí své působení ve výzkumné agentuře Taylor Nelson Sofres Factum Ivan Tomek, dosavadní ředitel oddělení spotřebitelského výzkumu (Consumer). Ivan Tomek byl v roce 1991 jedním z iniciátorů vzniku firmy Factum a v roce 1992 se stal jejím prvním ředitelem. Od roku 1994 se pak věnoval rozvoji výzkumu trhu a postupně se specializoval zejména na spotřebitelský výzkum, vztah zákazníků ke značce a CRM. Ivan Tomek bude nyní pracovat jako nezávislý konzultant.
Oddělení spotřebitelského výzkumu se při této příležitosti spojuje se sektorem výzkumu médií, doposud vedeným Ivou Petrovou, která bude pověřena řízením nově vzniklého útvaru. Ivana Petrová v minulosti působila v marketingovém oddělení vydavatelství Ringier. V agentuře TNS Factum začínala v roce 1999 jako projektová manažerka a postupně se propracovala až na nynější pozici v managementu společnosti.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.