V auditu za minulý měsíc byl počet impresí za celé servery a unikátní IP adresy, které jsou pro zjišťování reálných počtů čtenářů zavádějící. Musel jsem tedy vždy volat na servery a zjišťovat stavy jednotlivých rubrik. V novém auditu najdu konečně unikátní uživatele (tedy konkrétní lidi, kteří na internetu jsou). Dokonce jsou servery rozděleny i do rubrik, které se většinou nakupují. Ale zase nejsou vůbec počty impresí a mám tak polovinu dat pro srovnávání rubrik u jednotlivých serverů. A mé telefonáty na servery jsou ve stejném počtu.
I-Audit tak pro mne nadále zůstává spíše jako srovnávací tabulka než zdroj plnohodnotných dat, kde se po rubrikách webů dozvím čísla počtu čtenářů i počet zhlédnutých stran. Je to škoda, tato data musí auditor určitě mít, jen je dát do výstupní tabulky.
Tomáš Symerský, OMD Digital