Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nike uvede boty inspirované dětským Legem

Redakce MAM19. 11. 2002

Společnosti Lego a Nike oznámily, že navázaly partnerskou spolupráci za účelem propagace aktivit výrobků pro děti, a uvádějí na trh obuv inspirovanou hračkami Bionicle Toa Nuva od společnosti Lego. Jedná se o globální strategické partnerství a nová dětská obuv bude v k dostání letos v listopadu nejprve ve Spojených státech a Kanadě, a celosvětově se začne prodávat v roce 2003.
Obuv zvláštní řady „BIONICLE od Nike“ je určená pro hru inspirovanou hrdiny Toa Nuva. Obuv je opatřená výměnnými maskami Toa Nuva, které kryjí špičku. Zvlášť lze dokoupit další masky, takže děti mohou na jedněch botách sbírat a vyměňovat masky a nosit „sílu a schopnosti” svého oblíbeného hrdiny Toa Nuva.
Pokud jde o společnost Nike, partnerství se společností Lego zapadá do její nedávno ohlášené iniciativy NikeGO, která podporuje více pohybu u dětí.
Doporučená cena nové obuvi bude 50 USD a prodává se s červenou maskou Tahu Nuva, která kryje špičku. Série pěti dalších masek Toa Nuva na špičku boty se bude prodávat za doporučenou cenu 9,95 USD. Obuv se bude prodávat v obchodech Niketown, Niketown.com, LEGO Brand Retail Stores, LEGO.com, FAO Schwarz, a také ve vybraných obchodech Dillards, Nordstrom, Journey’s Kidz a JCPenney.
Série stavebnic akčních hrdinů Lego Bionicle se poprvé objevila na trhu v roce 2001 a je určena pro děti starší sedmi let. V roce 2000 získala od Sdružení hračkářského průmyslu ocenění „Nejinovativnější hračka roku“. Legenda Bionicle se poprvé objeví ve filmu společnosti Miramax na videosnímku “Bionicle: The Mask of Light.” Pro rok 2004 počítá společnost Miramax s celovečerním filmem Bionicle.

-bob-

×

ČRo Regina s informačním servisem o summitu NATO

Starší článek

Evropským Autem roku 2003 je Renault Mégane II

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více